Páginas

miércoles, 28 de abril de 2010

Lista de cousas que facer na miña seguinte vida

Collage (Carla Cociña)












Co aprendido nesta vida, creo que podo mellorar bastante na seguinte si me acordo de:

-Vivir un ano no extranxeiro.
-Aprender dunha vez a facer croissants(con montón de manteiga), e así poder almorzalos quentiños.
-Aprender a distinguir polo menos cinco clases de peixe (unha vez cociñado).
-Invertir en bolsa os cartos-regalo da comunión, e non volver a deixar que os administre miña mai.
-Acordarme de non facer a comunión.
-Non pasar de voltas as rodiñas do Telesketch (nin destripalo máis tarde).
-Facer o diseño do logo que me encargou Monda fai tres meses.
-Acordarme de non regalarlle a María ningún reloxo (ou sí).
-Ir a clases para aprender a facer o Moonwalker e así non andar rompendo brazos ás sete da mañá.
-Xogar no primeiro equipo nacional de badminton e gañar o ouro en A Fonsagrada 2096.
-Montar aquel grupo de rock-indie-pop-folk-blues-electrónica experimental para o que ensaiamos tanto (Eva, María e eu) nos descansos dos concertos de Paredes de Coura 2009.

Pero sobre todas as cousas non se me pode olvidar convertirme na próxima raíña do pop, desbancar aos Beattles en canto ás cifras de ventas e ser considerada a nova Madonna.

O de dominar o mundo deixoo para a seguinte máis. Ainda así teño a sensación de que se me olvida algo...

No hay comentarios: